ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 maart 2022

3 x Flower card shape kaarten.

Wat is hij leuk de nieuwe Flower card shape met de bloemen rand.

Je kunt hem ook goed voor een jongens kaart gebruiken.

Kinderen zijn gek op een grote kaart!

De basiskaart is 14x20 cm.

Achterkant.
De kaart voor de pocket aan de achterkant is 11x17,5.
Het ligt eraan hoe veel lijm je gebruikt om de pocket op te plakken.




Om aan de binnenkant van de kaart het juiste stuk papier en vorm te
 krijgen moet je de stans op de verkeerde kant stansen. Je heb nl de achterkant van de stans nodig om het passend te krijgen wil het passen. 
Dit moet ook met de bloemen. Die voor de buitenkant kan met dubbelzijdig tape op de achterkant geplakt en dan de stans van de bloem op de goede kant gestanst.
Voor de binnenkant moet het tape op de verkeerde kant en daarbovenop gelijk de stans.
 Zo krijg je de bloem goed uit gestanst voor de binnenkant van de kaart.


HIER vind je een kort filmpje.

Dit heb ik gebruikt:

Stans: SL-ES-CD181.

Easy Craft tape: SL-ES-ECTAPE01 maak van je stans een stikker voor de bloementjes.

Distress Ink: Pumice stone.

Meisjes kaart.

Scrap papier: Little Blossom SL-LB-PS04.

Paper pad: SL-ES-PP05.

Stempel: SL-LB-STAMP194.

Plak parels: JMA-ES-PEARL01

Jongens kaart.

DIY Block: Explore The Univers:  SL-ES-DCB17

Stempel: SL-LB-STAMP194

Dubbele kaart:

DIY Block: Wild and Free SL-ES-DCB18

Plakparels: JMA-ES-PEARL01.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


7 opmerkingen:

  1. Wauw
    Anneke , zo mooie creaties… wat mij opvalt is dat de tags bijna niet. Zichtbaar zijn bij de bloemenkaart.. het is precies of dat ze helemaal opgaat in de bloemenweelde , gewoon waanzinnig mooi
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tine voor jouw lieve reactie. Zo heb ik de kaart ook bedoeld. Ik weet dat niet iedereen dit mooi vind als het er niet uitspringt. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie kaarten heb je ervan gemaakt
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Jackelien voor jouw reactie. Het doet mij goed. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke serie kaarten en de laatste met de bloemen vind ik voor mij de mooiste. Wat een mooie bloemenstans. Leuk dat vakje voor het geld.
    Was een beetje druk dus ik ga nog even naar het filmpje kijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ik ben altijd blij met jouw reactie. Maakt niet uit wanneer hij erop staat. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Je blijft me telkens verbazen, wat maak je toch veel moois en dan nog zo'n mooi papier en mooie stansen, wauw!. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.