ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 7 maart 2022

Speciale enkele kaarten of label.

 Met plezier heb ik deze twee labels gemaakt het is een

nieuwe stans.

De mannen variant heb ik filmend gemaakt.

De link vind je onderaan dit bericht.











Achterkant.


HIER vind jij de link naar de video.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stans: SL-ES-CD184

Bloemen Label.

Scrap papier: Little Blossom SL-LB-0PS04

Paper Pad: SL-ES-PP05

Stempels: SL-LB-STAMP 194 en 195.

Klitteband: SL-ES-HLOOP01.

Mannen label.

DIY Block: SL-ES-DCB19.

Distress inkt: Pumice stone.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten en mooi gedecoreerd Anneke. Bedankt voor de inspiratie weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, ik ben blij met jouw reactie. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Prachtige labelkaarten Anneke!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els, ik ben blij met jouw reactie. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Super mooi
    Zoals alle anderen projectjes die op je blog staan.
    Sinds een paar maanden heb je ontdekt .
    Per er super blij mee.
    Met de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jannie voor jouw reactie. Ik ben er blij mee. Tot de volgende post. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Prachtige creaties, de rechtse ook voor mannen , leuk idee want dat blijf ik moeilijk vinden om voor mannen wat te maken, dank je wel hiervoor. Allebei super goed geslaagd. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.