ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 15 maart 2022

Doe meer met de Memorydex Shutter Card.

Ik heb geen Memorydex spinner.

Daarom heb ik er iets anders mee gedaan.

Het is niet moeilijk en heel leuk om te doen.

HIER vind je de link naar mijn filmpje waarin ik uitleg hoe ik dit heb gedaan.







De label met de drie magneet sluitingen.
Snij een stuk cardstok van 9 x 18 cm.

 Leg de grootste mat laag stans op het papier nadat je een potlood streepje heb gezet van het midden van je papier. Leg alles nu op de platen van je stansmachine en zet hem even vast met een stukje tape. Zorg dat hij op de platen ligt zoals hieronder op de foto.

Leg nu de bovenplaat zo op het geheel zodat de gaatjes buiten de bovenste plaat vallen.

Je kunt nu de zijkanten wat bijsnijden zodat de label 8 cm word. De lengte meet je vanaf het puntje bovenaan de stans. Dat moet16 cm worden.
Doe hetzelfde met de kleinste mat laag stans maar dan in kraft cardstok.


De kraft label moet 7,5 x 15,5 cm worden.
Beide labels kunnen no op elkaar geplakt worden.

Dit heb ik hiervoor gebruikt:

Stans basis kaart: JMA-ES-CD142.

Takje: JMA-NA-CD20.

Scrap papier: Winter Garden SL-WG-P03.

Die Cutes: SL-WG-DCB22.

Plakparels: JMA-ES-PEARL01.

Glue Dots: SL-ES-GLUEDO2.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

 

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor dit idee, deze stans ligt al maanden in mijn schuif en ik heb hem nog niet gebruikt, een reden te meer om het wel te doen, schitterend. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.