ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 13 maart 2022

Slimline kaart met hartjes.

 Deze twee slimline kaarten heb ik filmend gemaakt. De link staat onderaan dit bericht.

Omdat ik deze kaarten filmend heb gemaakt wist ik niet of het zou werken. Ik had geen voorbeeld gemaakt. Dit is heel leuk om te doen maar er zit een risico aan dat het niet het juiste resultaat geeft. Dat was nu het geval. De kaart bleef niet netjes dicht zitten. Ik heb aan de achterkant nog een stuk cardstok geplakt. Aan de voorkant heb ik op het bovenste lipje van het vakje waar het envelopje in zit ook voorzien van een rondje met een splitpen. Daardoor was het helemaal naar mijn zin maar staat dus niet op het filmpje.










HIER is de link naar het filmpje.

Dit heb zijn de producten die ik voor beide kaarten heb gebruikt.

Envelop stans: SL-ES-CD100

Slimline stans: SL-ES-CD183.

Die cut boekje: SL-WG-DCB22

Paper pad: SL-WG-PP24.

Stans hartjes: SL-ES-CD179

Bruine kaart:

Paperpad: Naturals SL-ES-PP06.

Paper pad: SL-WG-PP25.

Distress inkt Walnu stain voor de randjes.

Groene kaart:

Slimline paper pad: SL-ES-PP33.

Distress inkt Pumice stone voor de randjes.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

  1. ik heb een reactie, op de je you tube kanaal geplaatst, samen met een vraagje.
    Alvast bedankt om deze te beantwoorden .
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ècht weer zo mooi gemaakt Anneke, ook de kleuren zijn prachtig, een heel mooi ideetje weer, dank je wel en nog een fijne zondagavond. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Prachtige kaarten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.