ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 29 maart 2022

Deel 2 label Paars / Vintage.

 Zoals beloofd heb ik weer een filmend een label zitten maken die ik 

in mijn live had laten zien.

HIER vind je de video.


Producten gebruikt voor de paarse Label.

Paper pad: SL:-ES-MPP15.

Stans tag: SL-ES-CD163

Stans envelopje: SL-ES-CD182.

Stans op het cadeautje: S:L-ES-CD182.

Klepje op het cadeautje: SL-ES-CD100

Glue dots: SL-ES-GLUED02.

Vintage label.




Producten gebruikt voor mijn Vintage Label:

Paper pad: SL:-ES-MPP12.

Stans tag: SL-ES-CD163

Stans envelopje: SL-ES-CD182.

Stans op het cadeautje: S:L-ES-CD182.

Klepje op het cadeautje: SL-ES-CD100

Glue dots: SL-ES-GLUED02.

Stempeltje: SL-ES-STAMP145

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Wouw wat ziet dit er weer prachtig uit. Zo mooi met al die labeltjes en het mapje met magneetjes.
    Het liefst wil ik er nu meteen aan beginnen, maar helaas staan er andere dingen op mijn agenda. Dankjewel voor je uitleg!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan. Hoop dat jij binnenkort meer tijd gaat krijgen.
      Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Hoi
    Wat prachtig heb je dit gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit weer mooi geworden, 2 prachtige creaties bij elkaar, dank je wel voor de ideetjes, ik kan niet wachten tot ik jarig ben, kan ik weer heel wat leuks bestellen Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée. Inmiddels ben jij jarig geweest. Hoop dat jioj een leuke dag hebt gehad. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.