ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 31 maart 2022

Deel 3 Mapje Summer Days en Happy Birthday

Hier is de derde inspiratie die ik voor mijn live had gemaakt.

Nu heb ik er een verjaardag's mapje van gemaakt.

Dit keer in het paars met SL-ES-MPP15.

HIER vind je de link naar mijn video.

Hier Summer Days.







Dit heb ik voor het mapje Summer Time gebruikt:

Paper Pad: SL-ES-MPP14

Stempels: Sl-GR-STAMP 206 en 207.







Dit heb ik voor het paarse mapje gebruikt.

Paper Pad: SL-ES-MPP15

Stempels: SL-GR-STAMP 206 en 207.

vind je de link naar mijn YouTube kanaal.

Producten algemeen:

Dubbelzijdig tape: SL-ES-ECTAPE01

Dubbelzijdig tape 6mm SL-ES-DATAPE02

Patroon.


Voorkant.

                                                      Snij: Vellum 8,5 x 13,5 cm.

     Ril: ( 13,5 boven) op 1 cm.

Vakje.

Snij: 3,5 x 12,5 cm.

Kaartje midden vakje: 9 x 11 cm.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jackelien voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Deze creaties zijn ook weer zo mooi en het vellum is hier heel mooi bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Weer een prachtige uitvoering, mooi met het vellum zo te verwerken, dank je wel voor het patroontje. Nog een fijne zondag, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankljewel Josée. voor jou ook een fijne zondag. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. wat mooi weer, papier is schitterend!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Alma voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.