ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 18 maart 2022

Merci doosje met de Flower card shape.

Ik had beloofd dat ik meer kon doen met deze stans.

Dat laat ik hieronder zien.

Ik heb het gefilmde de link staat onderaan dit bericht.

Er passen 7 reepjes Merci in. 1 voor elke dag van de week.

Wil je meer met deze stans zien kijk dan HIER.

Ik heb nog een paar rondjes op de bloementjes geplakt en daar een kleinere parel op geplakt.

Aan het eind van het koordje heb ik ook nog een bloemnetje op gedaan. Aan beide kanten 1 zodat het koordje er tussen komt te zitten.




 HIER vind je mijn video.

Hier zijn de maten.

Dit heb ik hiervoor gebruikt:

Stans: SL-ES-CD181

Stans label: SL-ES-CD162.

Woordje hello: SL-ES-CD163

Scrap papier: Little Blossom SL-LB-PS04.

Stempel:

Plak parels: JMA-ES-PEARL01 wit of roze 03.

Easy Craft tape: SL-ES-ECTAPE01

Koordje 60 cm. Lintje label 18 cm.

11 opmerkingen:

  1. Wow Anneke wat is dit weer mooi, zowel het model als het papier en natuurlijk het lekkers binnenin niet vergeten. Prachtig. Ik ga jou filmpje ook nog bekijken. Dank je wel om dit weer te delen met ons. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige creatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jackelien voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk om deze zaterdag met deze pracht creatie te beginnen. Een heel mooi designpapier heb je gebruikt.
    Weer een super gaaf weggevertje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Wauw, die is echt een kado op zich.
    Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Wat een fleurig en elegant doosje is dit geworden Anneke, heel mooi bedacht en vorm gegeven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor jouw mooie woorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Anneke, dit en de andere voorbeelden zijn zo ontzettend mooi. Hoog tijd dus dat ik ermee aan de slag ga.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.