ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 25 maart 2022

Blogpost Live 5 Stuydio Light.

 Hier zijn mijn voorbeelden die ik in mijn Live heb laten zien.

Meestal maak ik veel foto's maar omdat dit over 6 kaarten/mapjes gaat zou dat teveel zijn. Om de kaarten te zien kun je naar de link op mijn YouTube kanaal.

Die vind je onderaan dit bericht.

De bruine kaart linksonder heb ik live gemaakt.




                                                                       Beertjes.

                                                        Paper pad: SL-ES-MPP11.

                                                             Stans: SL-ES-CD183.

                                                         Stans: Pocket SL-ES-CD162

Ocean tag.

                                                                     Paper pad: SL-ES-MPP13.

                                                                     Stans: SL-GR-CD119.

                                                                   Stans:JMA-ES-CD98 vakjes voor de labels. 


  

Summer time.

Paper pad: SL-ES-MPP14.

Stans: SL-ES-CD178.

Stempels: SL-GR-STAMP 206 en 207. 


 

Paarse tag.

Paper pad: SL-ES-MPP15.

Stans tag: SL-GR-CD199.

Stans envelop: SL-ES-CD163.

Stans op het cadeautje: SL-ES-CD182.

Klepje op het cadeautje: SL-ES-CD100.


  

 Bloemen.

Paperpad: SL-ES-MPP16

Stans: Sl-ES-CD179.

Stempel: Sl-GR-STAMP206.


 Live.

Paper pad: SL-ES-MPP12.

Stans: SL-ES-CD179.

                           Stempel: SL-GR-STAMP206   

                                          HIER    vind je de video van de live.                                                                                                           

Patroon envelop.

                                                     
                                                                   Patroon kaart. 

                                                  
                                                                                                                                                                                

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de live van deze gezien en wat een mooie creaties zijn het weer, je blijft me verbazen Anneke, zo mooi wat je maakt en zo mooi dat Doeke je bijstaat tijdens de lives. Dank je wel Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook blij dat hij bij mijn lives wil zitten. Ik vergeet nogal eens te kijken of er vragen zijn. En daar zijn juist de lives voor dat je met elkaar kunt communiceren. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Een super leerzame live was het en wat heb je prachtige kaarten/mapjes /cadeautjes aan ons laten zien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, leuk dat jij ervan hebt kunnen genieten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wauw prachtige creaties.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.