ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 1 mei 2020

Art Journey challenge #112

Er is weer een nieuwe challenge bij Art Journey.
Dit keer heb ik het thema gekozen en ben ik host.
Het thema is:
Gebruik minimaal 5 stempels van Art Journey.
Een stempel sheet van Art Journey heeft meestal meerdere stempels.
Dus kom je al heel ver met 1 stempelsheet.
Dit is mijn inspiratie!
Ik heb ervoor gekozen om een cluster te maken met de stempels van sheet

Big Open Flowers
Ik ben ook in de ban van maskeren.
Ik weet waar ik mee begin maar niet waar ik mee eindig.
Dit is zo'n leuk proces!
Wil je mee doen of zien wat de andere teamleden hebben 
gemaakt kijk dan HIER.
Ik heb verder deze stempels gebruikt voor mijn inspiratie.

Crows  Butterfly wishes
Crows                            Butterfly wishes

Bird Boy   Nature 3
               Bird Boys                             Nature 3
                 
Ik mag weer een persoon welkom heten.
Wat leuk dat jij mij wilt volgen!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.