ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 10 mei 2020

Doe meer met nr.12 Doosje met kaarten

Ik had tijdens de live beloofd dat ik nog een doosje zou maken.
Dit zou ik doen met producten van Coosa.
Dit is het geworden.
Ik heb voor de achtergrond nieuwe stempels gebruikt en mijn vocal point is een oude stempel die ik nog steeds heel erg mooi vind.


Zo ben ik begonnen.
Ik heb een stuk watercolor paper gebruikt.
Daar heb ik met een paletmes door een stencil
gesso  aangebracht. 
Ik heb een pot gesso die is ingedikt en dat is heel goed te gebruiken 
voor dit doeleinde.
Daarna heb ik heel dun wat Distress Glaze Weatherdwood op gestrooid.
Niet teveel.
De rest afgeschud en aan de lucht laten drogen.
Daarna heb ik de embossingpoeder met mijn heatgun verhit.
Met een spray flesje wat druppels water aangebracht en weer
 gedroogd met mijn heattool.
Daarna ben ik mijn papier gaan kleuren met Distress oxide
 Old Paper en Weatherdwood .
Toen door het zelfde stencil 
  Distress Oxide Frayed Burlap aangebracht.
Dat heb ik toen versneden voor mijn doosje en kaarten. 

Dit heb ik gebruikt.
STENCILSSL254 van Studio Light.
Stencil Tim Holtz Bouquet (622139) 
Stempels van Coosa:
Rose Patch
Ripped Jeans
Getting Dressed.

Ik wil weer een nieuwe volger welkom heten.
Leuk dat jij mijn werk wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje weer Anneke. En jouw achtergrondpapieris helemaal geweldig. Wat een mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.