ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 15 mei 2020

Doe meer met nr.14 een stans van Studio Light

Hier is weer doe meer met een...….
Dit keer heb ik STENCILJL04 gebruikt om een mapje te maken.
Ik heb om dit mapje te maken de stans 2 keer uit gestanst.
Ik het filmpje aan het eind van dit bericht kun je goed zien hoe ik dit heb gedaan.
Hier is een filmpje waar ik het mapje laat zien.
Verder in deze post staat een filmje waar ik laat zien hoe ik het heb gemaakt.

 Ik heb met een stans van een pocket met labels de sluiting gemaakt.
Ook dit kun je in het filmpje zien.
Dit is het midden van het boekje.
Hiermee zit hij vast in de kaft van het boekje.
De kaft is 15 x21 cm.
Deze heb ik op 10 en 11 cm gerild. Zo had ik een kaft met een rug.
Daar paste toen alles in.
En hier zijn de maten van het boekje wat midden in zit.
13,5 x 17 cm.
Dit heb ik dubbel gevouwen.
Ik heb toen van dun kraftpapier de bladzijdes gemaakt.
Die zijn 13 x 16 cm.
Daar heb ik met zwarte inkt stempels gezet en toen dubbelgevouwen.





Dit heb ik gebruikt om dit mapje met een boekje te maken.
Alles is van Studio Light.
Het mapje: STENCILJL04
De pocket voor de sluiting: STENCILSL275
Het Design Papier: BASISJL04
Stempels:
STAMPJL01
Goud embossing poeder.
Ik heb 1 stempel steeds gebruikt met Versamark en goud embossingpoeder.
Zo kreeg ik een eenheid in mijn werk.
De woordjes heb ik met zwarte inkt gezet.
Ik heb om de crakels te maken STAMPJMA09 gebruikt.
Dit heb ik met zwarte inkt gedaan.
Ik heb dat uit de losse hand gedaan dus geen clearblok gebruikt.

Wil je nog meer zien wat ik met deze stans heb gedaan kijk dan
HIER en HIER.

Ik wil weer iemand welkom heten.
Leuk dat jij mijn werk wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

8 opmerkingen:

  1. Anneke ik vind jou ideeën zo fantastisch, ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele leuke!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's gorgeous and a great idea :-) I can't wait to watch the video...unfortunately, it isn't linking at the moment. I'll try again later x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt. Heb je misschien een voorbeeld hoe je het rondje met het koordje maakt om het envelopje dicht te maken. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.