ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 20 mei 2020

Live Coosa 19 mei

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag.

Gisteren ben ik live gegaan voor Coosa.
Het gaat steeds beter maar is nog wel spannend.
Dat begint op het moment dat ik in de auto stap.
Dan ben ik bang dat ik iets vergeten ben.

Dit heb ik gemaakt.
Deze buitenkant heb ik met wax en embossingpoeder bewerkt.
Het mapje waar alles in zit is 19,5 x 23 cm. Die heb ik gerild op 11 en 12 cm.
Voor de binnenkant heb ik met designpapier van Studio Light gebruikt.
Maar ook embossingpoeder en wax.
Het kaartje links is 9,5 x 13,5 cm. Dit heb ik dubbelgevouwen nadat ik de stans erop had geplakt.
De puntjes heb ik met een pos afgerond. Dat vond ik beter bij de stans passen.
Dit is net zo'n mapje maar dan zonder de wax.
Dit heeft een hele andere uitstraling. Dat vind ik juist leuk!


Hier vind je de live uitzending.
Je komt met deze link op de pagina met live uitzendingen.
Daar vind je de live "boys will be boys" 19-05-2020.
Live
Tevens staan daar de links naar de materialen die ik heb gebruikt.

Ik heb ze hieronder ook even op een rijtje gezet.

Embossingfolder: Iron by Max.
Coosa wax: Koper, Goldern amber, Golden Sunrise. Graphite night.
Stempels Coosa: X-mas background, Bricklove.
Coosa Stansen: Boys wil be boys by Margreet, Numbers by Monique, Chickenwire by Mirjam.
Studio Light: Stans blok A6 Just Lou 01, Basis Achtergrondpapier A4 Just Lou nr.01 en 02.
Chipboard Ellements 01, Die Cuts nr.03 en 375.
Crealies: Journalzz en Plannerzz CLJP625

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke
 




4 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi gemaakt Anneke, zowel het mapje met als zonder wax zien er tiptop verzorgd uit. Leuk toch om live te gaan maar ik snap dat je het spannend vind. Maar ik denk dat als je het een paar keer gedaan hebt dat het dan als vanzelf zal gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord; Prachtig.
    Helemaal mijn ding.... applaus.

    gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt prachtig. Hopelijk gaat het inmiddels beter met je zenuwen voor de live. Is echt niet nodig. Het gaat hartstikke goed. Je maakt prachtige dingen. Dank voor alle uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Anneke, I am following you from Australia. My sister-in-law is Anneke and she lives in Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.