ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 5 mei 2020

Live bij Coosa met Studio Light

Vandaag ben ik voor de vierde keer live gegaan voor Coosa.
Ik heb weer genoten en wat waren er veel mensen die mee keken.
Dit heb ik gemaakt voor de live uitzending.
Doe meer met STENCILS254, STENCILSL257 en STENCILJL05.
Deze die's zijn gemaakt om er een album mee te maken.
Ik heb er doosjes en een tas mee gemaakt.
aan het eind van mijn bericht kun je de live bekijken.


een doosje met 4 kaarten.

 Nog een doosje met 4 kaarten.
 Achterop zit een envelop.
Daar zit een kaart in waar je iets op kunt schrijven al dit een cadeautje is.
Maar je kunt er ook geld in doen.
Dan kan ieder een kaart die in de doos zit beschrijven met een boodschap.


 Dit is de andere stans.
Daar heb ik een ander zijkantje in gemaakt.
En er twee gemaakt die ik tegen elkaar heb geplakt met een handvat er tussen.

 Daar zit een klein boekje in.
De uitleg van dit boekje kun je HIER.
Dit mapje gemaakt met de envelop stans 
heb ik live gemaakt.

Dit is de achterkant. Daar zitten 2 vakjes waar een kaartje inzitten.

Dit is het doosje wat ik live heb gemaakt.
Er zitten 3 envelopjes in met 3 kaartjes.
Het kaartje heb ik ook live gemaakt.

Hier is de link van de live uitzending.
https://www.coosacreatief.nl/c-5100755/coosa-live-2020/

Via Coosa kun je ook zien welke producten ik heb gebruikt.
Die staan onder het filmpje.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.