ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 11 mei 2020

Doe meer met nr.13 STENCILSL275

Met STENCILSL275 van Studio Light
 kun je een leuk envelopje maken.
Ik heb dat envelopje gebruikt op mijn kaart. Daar zit een labeltje in.
Maar er zit ook een verstop plekje op deze kaart waar ook een label in zit.
Het is een dubbele kaart van 10,5 X 21 cm.
De baan die erop zit is 7 X 21 cm.
Al het Designpapier is een halve cm kleiner gesneden.
Behalve op de uiteinde van de strook die op de kaart zit.
Die is in de lengte even lang.
Het hoesje waar het envelopje op zit is 9,5 X 15,5 cm.
Die is aan de lange zijde op beide kanten op 4 cm gerild.

Dit word duidelijk in het filmpje die aan het eind van dit bericht.

Het envelopje wat op de strook zit kan open.
 Daar zit een kleine label in.
 Het deel waar dit envelopje zit kan geschoven worden.
Daardoor zie je het verstop plekje.
 Daar zit ook weer een label in.
Deze is iets groter.
Hier is de video waarin ik uitleg hoe je dit kunt maken.



Dit heb ik gebruikt.
Stans STENCILSL275
Studio Light Paper Pad PPSFL137
A4 papier BASISSFL312
A4 papier BASISSFL314
Die Cut boekje EASYSFL660

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Dit is weer zo'n super idee Anneke. Erg leuk!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee, dank je wel voor je uitleg.
    Ik ga het filmpje zeker bewaren.
    Groetjes en tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi creatie en zo mooi duidelijk uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.