ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 20 mei 2020

Verjaardags kaart voor Max


Max de man van Margreet was zaterdag jarig.
Ik heb voor hem deze kaart gemaakt, allemaal stempels van Coosa gebruikt natuurlijk.
Ik zit in het Designteam van Coosa dus was het leuk om hun stempels te gebruiken.
Ik had er geen foto van gemaakt. Dat heeft Margreet gedaan.
Die zie je hieronder.
Het envelopje kan je verschuiven waardoor de label zichtbaar werd.
Ik het envelopje zat ook een label.

Dit zijn de stempels die ik ervoor heb gebruikt:

Wat leuk dat er weer 3 volgers bij zijn gekomen.
Welkom allemaal leuk dat jullie mijn werk wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot vanmiddag.
Dan kun je zien wat ik voor mijn live uitzending voor Coosa heb gemaakt.
Groetjes, Anneke



1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.