ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 16 mei 2020

Reminder challenge #112 van Art Journey

Deze maand ben ik host voor de challenge bij Art Journey.
#112 alweer!
Het thema is gebruik 5 of meer stempels van Art Journey.

Ik ben dit jaar in februari oma en overgrootmoeder geworden. 
Beide zijn meisjes.

Wat mij opviel is dat de kindjes weken een mutsje droegen.
Ook in huis.
Dit zodat hun energy naar groei gingen en niet alleen naar het warm houden van zichzelf.
Dat bracht mij bij deze stempel.



Ik was zo lekker bezig dat ik ook nog een kaart voor een jongen heb gemaakt.


Wil je meedoen?
Kijk dan hier: Hier


Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:
Tekst.
Kids
Celebrate 
Gorgeous Kids
Ik heb weer twee nieuwe volgers gekregen.
Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.