ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 1 mei 2020

Doe meer met nr.11 STENCILSL257

Hier is weer een inspiratie met STENCILSL 257 van Studio Light.
Dit is inmiddels de derde inspiratie met deze stencil.
Het zijn twee extra score lijnen en je bent klaar.
Je kunt er een cadeau kaart of geld in doen.
 Dit is de voorkant.
Achterkant.

Door aan beide kanten van de midden score lijn op 2cm te schoren kun je 
een extra vouw maken.
 Zet potlood streepjes 2 cm vanaf iedere kant van het gevouwen deel.
Snij het tussen die twee streepjes open.
Ik heb daar toen washi tape opgeplakt..
In de video hieronder word het duidelijk.

Ik heb het onderste deel waar het hapje uit is nog een keer gestanst.
De zij flapjes weg gesneden en ingekort tot 6 cm.
Ik heb toen lijm op de tweezijkanten en onder langs gedaan en op
de envelop geplakt.
Zo heb ik het vakje gemaakt waar een kaartje in zit.
Dit  is de buitenkant van mijn mapje.

Hier is een video filmpje om het duidelijker te maken.

                                         

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Envelop stans STENCISL257 - Kleine stansjes stans STENCILJL01
Jenine"s Mindful Art Collection PPMA 01- 02 - 03.
Die Cut Block A6STANSBLOCK03
Washi tape WASHIJM01
Dit is de derde inspiratie met STENCILSL257
Hier vind je de andere twee:
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



3 opmerkingen:

  1. Erg leuk bedacht Anneke. Het mapje en album zijn ook heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een hartstikke leuke cadeau-envelop geworden. En jouw uitleg is erg duidelijk, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.