ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 30 mei 2020

Een kaart met een pocket

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb het gemaakt met een A4 die dubbelzijdig is.

Hier is de video.




Het vakje is van Kraft papier en die is 4 x 15 cm. Die heb ik aan 3 zijdes vast geplakt.
Ook hier designpapier op gedaan die een halve cm kleiner is.

Ik heb een inleg vel gesneden van 15x 18 cm.
Die heb ik dubbel gevouwen.
Het designpapier is een halve cm kleiner.
In het filmpje leg ik uit hoe ik het dubbel gevouwen velletje in mijn kaart heb gesnaaid.



  Het kaartje wat in de pocket komt is 15,5 x 15 cm. die word dubbel
 gevouwen en gedecoreerd.
De label is met een stans van Crealies gemaakt.

Hier is de video met de werkwijze.

                                             
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Alles is van Studio Light behalve de label stans.
Scrapvel SCRAPSFL60
Paperpad PPSFL138
Die cutEASYSFL660
Washi tape.WASHISFL07
Stans hekwerkSTENCILSFL244
Stempels STAMPSFL436 - STAMPSFL438 - STAMSFL439

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk ik ga deze kaart dit weekend maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel mooi uit Anneke. Bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk. Morgen maar 's een poging wagen deze kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.