ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 12 november 2020

Kerst met Christmas Feelings

                                        Christmas Feelings is een Crafting Book van Studio Light.
Daar zit alles in. 
Mooi designpapier, Die Cuts en stikkers.
Dit heb ik ermee gemaakt.
Het is een enveloppe met een grote kaart.
De kaart is 9,5 x 22 cm.
Ik heb daarvoor een stuk kraft cardstok gebruikt van 19 x 22 cm.

Voorkant van de envelop.
Het patroon staat onder dit bericht.
Mijn bedoeling is om dit door de brievenbus te doen.

Achterkant sluit met een stikker.

Achter het rondje heb ik twee kleine labels gedaan.
Die zitten in het boek.

Voor de opening in de stans heb ik 2 splitpennen gedaan.

Het rondje heb ik met foam opgeplakt.
Dat heb ik zo gedaan dat de labeltjes erin past.

Tussen de twee lagen heb ik met foamtape pockets gemaakt.
Zorg wel dat de labels aan de zijkant er vrij ver ingaan.
Anders past het niet in de envelop.


Met een Perlen pen van Viva heb ik de sneeuw aangezet.
De cadeautjes heb ik bewerkt met Stikkels Star Dust.

Hier is het patroon van de envelop.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Alles is van Studio Light.

Stans: STENCILSL345
Met deze stans heb ik nog wat gemaakt.
Dat vind je HIER.

Scrappapier voor de envelop: SCRAPUSL107
Dit is het boek: STANSBLOKSL98


Astrid, Monique en Els bedankt voor jullie prachtige woorden.
Het heeft mij geraakt maar ook kracht gegeven om door
te gaan met mijn creaties voor Coosa.
Dankjewel daarvoor.

Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Wat een genot om naar te kijken en dank je wel voor het envelop patroon.
    Gaat het weer goed met je?

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is mooi,ben zelf niet zo van de blokjes,maar dit is heel verrassend.bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer prachtig uit en brengt me weer op een ideetje.
    bedankt voor je patroon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart.
    Mooie kleuren en prachtige plaatjes.
    Door dit te blijven doen geeft je ook voldoening ,ook al is het moeilijk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke, wat heb je er weer een schitterend werkstuk van gemaakt.
    Zooo leuk!!
    Heb mezelf de verplichting opglegd, dat ik eerst een bloc moet opmaken van het vorige jaar, maar als ik deze kleuren en afbeeldingen zie, wordt het wel lastig om me aan mn eigen afspraak te houden 😂😂
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms mag je jezelf verwennen. Ik begrijp het wel hoor heel herkenbaar.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.