ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 16 november 2020

Boekje Just Lou Botanical Collection

Ik heb dit keer weer gewerkt met de Botanical Collection 

van Just Lou.

Dit is van Studio Light.

Het mapje( die vind je HIER ) had ik met de roze tinten

 gedaan  en dit keer heb ik de groen tinten van deze lijn gebruikt.

Ik heb hiervoor 5 groene vierkante enveloppen gebruikt.


Hier een kort filmpje.


Pagina 1 en 2.
Op pagina twee heb ik deze stans gebruikt STENCILSL298.

Pagina 23 en 4.
Op pagina 4 heb ik eerst designpapier geplakt.
Daarna heb ik met een stans een rondje uitgestant.
Daar heb ik een stuk mica en een stuk designpapier achter geplakt.
Op de voorkant heb ik een stans geplakt.

Achterkant.


Pagina 5 en 6.
Daar heb ik 2 pockets gemaakt.
Daarvoor heb ik 2 stroken gesneden van 5,5 x 13,5 cm.
Het design  papier is 0,5 cm kleiner.
Toen ik dat had opgeplakt het ik met een pons een
half rondje uit geponst.
Daar na het in mijn boekje geplakt.
De kaartjes komen uit het stansblokje.
Hier is het klepje goed te zien samen met de twee kaartjes die bovenin het boekje zitten.

Dit is het kaartje wat aan de voorkant in de opening zit.

Hier is het mapje van pagina 2 te zien.

Hier zijn de kaartjes.
De 2 grootste bovenin zijn 12 x 12 cm. Het design papier is 0,5 cm kleiner.
Het grote kaartje rechtsonder wat in de voorkant zit is 12,5 x 12,5 cm.

De kleine pocket op de achterkant met het kaartje.

Een kort filmpje wat ik met de enveloppen heb gedaan.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Design Papier: BASISJL 05 - 06 - 07 
Die Cut boekje: A6STANSBLOKJL02 
en een paar andere plaatjes uit A6STANSBLOKJL03
Stans rondje op mica: STENCILSL345
Stans vlinder: STENCILSFL243
Stans grote tak: STENCILJL06
Kleine pocket: STENCILJMA08
Stempel klok: STAMPJL12
Teksten komen uit verschillende stansblokjes.

Miranda, José, Els en Trijntje bedankt voor jullie reactie op 
mijn vorig blogpost. Het doet mij goed!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


6 opmerkingen:

  1. Wauw alweer zo'n mooie creatie Anneke. Het is steeds een feestje om hier te kijken, heel inspirerend, dank je wel ook steeds voor de uitleg en de filmpjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer heel mooi uit Anneke en leuk dat filmpje hoe de de enveloppen aan elkaar hebt geplakt. Toppie!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Anneke! En bedankt voor het filmpje. Enveloppen genoeg, dus dat kan ik wel eens gaan proberen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeker met het filmpje er bij ,wij waarderen het altijd dat je het zo goed duidelijk maakt.dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.