ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 26 november 2020

Zakje katten snoepjes en Merci reepjes

Coosa heeft een hele leuke embossingfolder.

Het is er 1 met katten.

Dit heb ik ermee gemaakt. 

Het zakje is 7 x 10,5 cm.
Ik heb zwart 300 gr papier gebruikt om te embossen.
Daarna heb ik het bewerkt met de wax.
De kleuren staan onderop deze post.
Het rondje die ik om de opening heb gevouwen heeft een doorsnee
van 7 cm. ( kraft) 6 cm ( zwart ).'
Toen ik dit op elkaar heb gelijmd heb ik er 2 gaatjes in gemaakt.
Daar heb ik toen een lintje doorheen gedaan.
Aan de uiteinden heb ik twee kleine rondjes geplakt.


De Merci reepjes komen uit de rode doosje. Daar zitten verschillende smaken in.
Het is leuk om van elke smaak 1 in het doosje te doen.
Het zijn er 7 voor iedere dag 1.

Hier is de live uitzending voor Coosa Creatief.

Hier is het patroon.

Ik heb ook een doosje gemaakt met deze embossing folder.
Daar zitten blikjes kattenvoer in.
Leuk om cadeau te geven.
 Die vind je HIER 

                                                         Dit zijn de producten die ik gebruikt.

Embossing folder.

Cats by Femke

Coosa Wax.

Brons  Koper  Groen

Cardstok.

Zwart glad 33 gr. Coosa cardstok

Dankjewel  José, Wies, Els en Yvonne voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.