ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 11 november 2020

Tag met stempels van Coosa.

Vandaag laat ik deze tag zien.

Het is gemaakt met stempels van Coosa.

Het is nog onwerkelijk dat Margreet er niet meer is.

Ik weet ook dat zij graag had gewild dat wij door zouden gaan.

Dat ga ik vanaf nu ook doen.


Margreet maakte foto's van wat wij hadden gemaakt met de nieuwe stempels.

Daar maakte zij een mooie achtergrond bij en zetten ons logo erop.

Coosa Creatief en Coosa Craft was echt heer ding.

Ze zei ook als ik hier ben voel ik mij heel gelukkig.

Ze vond het heel fijn dat ik de lives ging doen 

toen het haar niet meer lukte.

Ik wilde het wel proberen en wist niet dat ik het zo leuk zou vinden.

Het was dus geen moeite voor mij wel spannend af en toe.

Margreet was er altijd bij en was mijn souffleuse.

Het is zo onwerkelijk voor mij dat zij er niet meer is.

Wat een krachtige vrouw en wat een doorzetter!

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:

                                                                       postal-flowers-2




Carla, Josë, Trijntje en Monique bedankt voor
jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. hoi Anneke, goed dat je dit doet hoor! Ik kende Margreet niet persoonlijk, maar daar ik alle (echt alle) filmpjes van Coosa heb gezien kreeg ik een goed en fijne indruk van haar. Kan me zo goed voorstellen dat het allemaal nog zo onwerkelijk is. Heel veel sterkte en kracht, en ik hoop oprecht dat jullie als team door zullen gaan ter nagedachtenis aan Margreet. Sterkte 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je label is prachtig! Je doet Margreet echt eer aan zo. Dit was haar leven en jullie laten dat gelukkig aan ons zien.
    Heel veel sterkte want het zal raar zijn nu. Maar je doet het goed!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt ontzettend veel mooie creaties Anneke en het zal moeilijk zijn om zonder Margreet verder te moeten.
    Ik wens je sterkte en kracht om door te gaan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn deelneming ook aan jou Anneke voor het heengaan van Margreet.
    Veel sterkte en kracht voor jou en ja ze wilde dat jullie door zouden gaan.
    Het zal veel mooie herinneringen oproepen aan haar.
    Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.