ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 19 november 2020

Kerstkaart met doosje

Ik ben nog steeds gek op deze kerst uiltjes van Coosa.

Dit heb ik ermee gemaakt.

De kaart is 10,5 cm hoog en 17 cm breed.

Op het mutsje heb ik lava paste aangebracht van Cosmic Shimmer.

Dat heb ik verhit met mijn heattool.

Daardoor begint het te borrelen en kreeg ik dit effect.


De opening en het doosje zitten bij de stans van Crealies.


Voor de zijkant heb ik 2 strookjes van 7 x 8 cm gesneden. 
Die heb ik op de 7 cm elke cm gerild. 
Dit heb ik toen gevouwen en tussen mijn kaart geplakt.

Ik heb met deze stans nog iets gemaakt.
De link vind je HIER


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Papier: SCRAPWC92 van Studio Light

Stempels:  Xmas Hugs no.1, Xmas Envelopes van Coosa

Stans: Cardzz no.25, Labelzz no.13 van Crealies.

Bont op de mutsjes: Lava Paste van Cosmic Shimmer.

José, Miranda, Els, Monique, Akkina en Mies

 dankjewel voor de reacties  op mijn vorig blogpost.

Het doet mij goed wat jullie hebben geschreven.

Bedankt voor je bezoekje

 en tot de volgende keer. 

Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Weer iets moois door je gemaakt. Prachtig gewoon
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een pracht creatie Anneke en leuk die uiltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Dit heb ik jaren geleden ook gemaakt. Misschien maar eens weer doen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowsa, what a beautiful card! I absolutely LOVE it!!!
    I've been scrolling in your blog... OMG so many awesome projects you've made <3
    Wish you a great weekend!
    Hugs from your new follower from N-Norway

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.