ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 13 november 2020

Kerst notitieblokje

 Ik hoor regelmatig dat mensen geen eigengemaakte kerstkaart

willen sturen omdat de mensen hem weg gooien.

Misschien is dit een idee.

Een notitieblokje kun je altijd wel gebruiken.

Op de eerste bladzijde kun je een kerstwens schrijven.


Zo ben ik begonnen en het was heel leuk om te maken.


Ik heb de grote stans 2 x in crème uit gestanst.
Daarna nog 1 keer met het Designpapier.
Dat heb ik daarna op de crème kleurige stans geplakt.
(eerste op de foto hierboven).

Daarna heb ik met de kleinere stans  10 witte dunne velletjes gestanst.
Daar heb ik onderaan het stempeltje gezet.
Dat heb ik met mijn stampingtool gedaan zodat het allemaal 
op dezelfde plek zou komen.
Er staat "Express Yourself" dat doe je ook als je iets opschrijft.
Ik heb daarna bovenin met een kleine nietapparaat 2 nietjes geplaatst.
Dat toen op het linker deel geplakt.

Voor de voorkant heb ik uit designpapier de kleine stans nog een keer gestanst.
Dat heb ik op de tweede crème kleurig stans geplakt.
Ik ben hem toen gaan decoreren met de plaatjes. Er zitten heel veel plaatjes op 1 scrapvel
dus kun je heel veel notitie blokjes make.
Als laatst glossy accents op de bol gedaan.
Zo lijkt het ne een glazen bol.

Als laatst heb ik de bovenkant op het het geheel gelegd en er een lintje door gedaan.
Het is makkelijk om er een blaadje uit te scheuren.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Alles is van Studio Light.

De plaatjes: SCRAPSL111
(Foto hieronder)

Stans: STENCISL345

Het is gemaakt met dezelfde stans die ik voor mijn vorig blogpost heb gebruikt.

Dat vind je HIER.

Scrappapier: SCRAPUS106

Stempel: STAMPSL502

De tekst heb ik uit een Stansblok gehaald.
Dat is STANSBLOKSL95

Annette, Grietje, Els, Marjan en Gery
dankjewel voor jullie  reactie op mijn vorige blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk welke notitie boekjes heb je gebruikt?

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik uit gestanst en met 2 nietjes aan elkaar geniet. Dan hebben de bladzijdes dezelfde vorm. Kun je op her plaatje zien.

      Verwijderen
  2. Wat een perfecte uitleg hartelijk dank hier voor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om een notitie boekje van te maken!! Ook leuk voor een verjaardagskaart.
    Goed weekend
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.