ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 14 november 2020

Special Delivery

Er zat een verrassing in het doosje met de nieuwe kerststempels.

Margreet had daar een stans van Studio Light bij gedaan.

Naast de prachtige kerststempels  zat er dus nog een verrassing in.

Dat is dan toch een special delivery niet van Santa maar van Margreet.

Dit was één van Margreet haar manier om ons het designteam te 

laten weten dat ze blij was met ons.

Helaas moet wij haar nu missen, en missen doe ik haar heel erg.

Ze was zo’n mooie krachtige vrouw op 30 oktober is zij overleden.

Met haar in gedachten heb ik dit ermee gemaakt.



Ik heb de stans 2 x uit gestanst.
Die heb ik gedecoreerd en tegen elkaar aan geplakt.
Dit heb ik op een speciale manier gedaan waardoor en nog een 
vakje kreeg voor een kaartje.

Voorkant van het mapje.
Die word met een lintje dicht gemaakt.
Eerste deel open.


Kaartje helemaal open.

Twee kaartjes die in de vakjes zitten.
Die zijn 8x8,5 cm.
Het design papier is 0,5 cm kleiner.

Ik heb de stans gestanst.
Daarna heb ik twee stukjes kraft cardstok 9,5 x 10 cm.
Het scrappapier is 0,5 cm kleiner.
Daar heb ik de stempel op gezet en toen opgeplakt.
Het halve kerstboom heb ik aan 2 kanten met lijm ingesmeerd en toen opgeplakt.
Zo heb ik de vakjes gecreëerd waar de kaartje in kunnen.

Andere kant van het mapje.
Die heb ik gestanst en gedecoreerd.



Ik heb met een rondjes stans een opening in het midden gestanst.
Ik heb toen een vierkantje van kraft cardstok gesneden.
Die heb ik achter het gat in de kaart gelegd.
Daar heb ik de tekst stempel in gestempeld.
Drie rondjes gestanst en die op elkaar geplakt.
Die heb ik met een splitpen op het kaartje vast gezet.




Op de twee kaart delen aan elkaar te plakken heb ik
3 stukjes kraft gesneden van 3 x 8,5 cm.
Die heb ik gerild op 1 en 2 cm.
Die toen gevouwen en aan de twee zijkantjes dubbelzijdig tape geplakt.
Daarna heb ik ze opgeplakt.
En de twee delen op elkaar geplakt.

Dit is het dubbel gevouwen kaartje.

Achterkant.
Zo heb ik het lintje weggewerkt.
De stans bestaat uit 4 vakjes.
Ik wilde er maar 2 hebben.
Ik heb daarvoor een deel afgeknipt met een zij stukje zoals 
er al in de 2 uiteinde zitten.
(Zie foto hierboven.)

De stans gevouwen en bewerkt met design papier die 0,5 cm kleiner is gesneden.
De stempels gezet.
De twee kaartjes die in de pockets gaan is met een stans
 gedaan die bij de stans set hoort.



Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Scrappapier is van Studio Light. SCRAPUS102

Ik wil Annette, Ton, Trijntje bedanken voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie Anneke, heel leuk dat "verborgen" vakje achter de cirkel. Een hele leuke manier ook om de kerstboom-stans te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een bijzonder mooie creatie Anneke.
    Zo waardevol dat Margreet op deze manier liet weten blij met jullie te zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en leuk dat extra vakje gemaakt door de 2 kerstbomen.
    De kleurencombinatie past goed bij deze special delivary van en aan Margreet.
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.