ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 31 oktober 2021

Doe meer met SL-SJ-CD54 samen met Diy Block Happy Christmas

Hier weer een keertje iets wat je nog meer kunt doen met een stans. 

Het block Happy Christmas heeft hele leuke en gezellige plaatjes.

Het groene mapje had ik af en het zalm roze heb ik filmend gemaakt.

Beide is uit hetzelfde block gemaakt en ik hiel nog genoeg over.

Je kunt zo mee doen door af en toe de video stil te zetten.

De link van de video vind je onderaan deze post.













                                            







Hier is het briefje met de maten.
De maten die er niet bij staan mag je zelf even meten.
Ik weet niet hoe groot jouw werk is.
De link naar mijn YouTube filmpje vind je  HIER .

Dit zijn de producten die ik ervoor heb gebruikt.

Alles is van Studio Light.

Stansen: SL-SJ-CD54 en SL-ES-CD63

Papier: SL-ES-DCB12

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

8 opmerkingen:

  1. Oh my god, wat is dit waar prachtig. 't Jonge, hoe jij het altijd weet te bedenken, zo knap. Geeft ook veel inspiratie van mijn kant waarvoor ik je heel dankbaar ben. Een mal gebruiken is 1 ding, wat jij ermee doet is zo uitzonderlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n super mooi mapje en je maakt van elke mal wel iets bijzonders. Heel leuk met de magneetsluiting en de leuke sterretjes aan het draadje.
    Dankjewel voor de duidelijke uitleg en nu nog tijd vinden om ook een mooi mapje te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw reactie. Het doet mij goed om jouw woorden te lezen!

      Verwijderen
  3. Wow wat is dit ook weer prachtig geworden, jij bent een mooie aanwinst voor het Studio light design team. Zo knap hoe jij mallen op een andere manier gebruikt. Wat leer ik veel van je. Knap hoor. 👍👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Josée voor jouw mooie woorden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.