ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 10 oktober 2020

Doosje met kattenvoer.

 Coosa heeft een nieuwe embossing folder.

Het is er 1 met poezen.

Ik ben gek op poezen en heb er zelf ook 2.

Ik heb een doosje gemaakt waar 4 blikjes Gourmet in kunnen.
Ik heb een stans gebruikt om aan de voorkant een opening te decoreren.
Zo zie je de poesjes zitten, dat vond ik leuk!


Ik heb 300 gr. zwart papier gebruikt dat is mooi stevig en daardoor kreeg
ik een mooi resultaat.
Daarna heb ik met guilding wax gewerkt ook van Coosa.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Hier is de link: Embossing folder


Hier is de link: Embossing Folder

Miranda,  Monique en Hippe bedankt voor jullie reactie op mijn vorige post.
En weer is er een volger bij gekomen.
Leuk dat je mijn blog wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.