ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 1 oktober 2019

Art Journey challenge $105


Deze maand ben ik host van de challenge bij Art Journey.
Ik heb gekozen voor het thema 'vormen'
Er moeten minimaal 2 vormen zichtbaar zijn op jouw werk.
Op de kaart mag niet gestempeld worden.
Dat moet op de vormen gedaan worden en dan opgeplakt.
Je mag je kaart wel matten.
De vormen kunnen rond, vierkant, rechthoekig, ovaal zijn.
Maar mag ook een andere vorm hebben.



Dit is mijn inspiratie met 1 van mijn lieveling stempel
de uil!
Wil je meedoen of zien wat het team heeft gemaakt ter inspiratie
 kijk dan HIER.

Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn blog willen volgen
om te zien wat ik maak.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. That's a really interesting theme - I hope you get lots of participants. I love your owl and the word bubbles look wonderful.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.