ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 20 oktober 2019

Chicken wire by Mirjam

Het was weer tijd voor een tag.
Zoals jullie weten ben ik daar gek op.

Ik heb met 2 kleuren  Distress Oxide mijn tag bewerkt. 
Dit heb ik in een slinger aangebracht.
De chicken wire gestansd.
Die met Versamark behandeld en er Embossingpoeder 
overheen gestrooid en verhit met een heattool.
Die toen los geknipt en her en der opgeplakt.
Twee takjes gestanst en ook met embossingpoeder bewerkt en daarna opgeplakt.
Een paper doll van Tim Holtz opgeplakt.
Een kwast gemaakt en die aan mijn label gehangen.

COOSA Crafts Cutting Die - Chicken Wire - by Mirjam
Het lijkt heel simpel maar dat was het niet voor mij totdat ik 
door kreeg dat dit genoeg was voor deze tag.
Ik heb dus heel lang aan deze tag gewerkt!
Ik denk dan dit is te simpel en ben dan met van alles bezig om het
er meer op te krijgen.
Soms is genoeg genoeg!

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.