ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 8 oktober 2019

Coosa Live 2 deel 5

Ik ben gek op doosjes dus deel 5 is ook weer een doosje geworden.


  



Het leuke van dit doosje is dat mijn eerste project ook in dit doosje past.

Heb je het gemist?
Je vind hem HIER

Hier is het patroon.

Voor dit projectje heb ik het volgende gebruikt:

COOSA Crafts Cutting Die - Endless - by Anneke
Sinds vandaag weet ik dat deze stans naar mij is vernoemd.
Wij mochten als Designteam ideeën aandragen.
Dit is 1 van de 4 nieuwe stansen die Coosa gaat uitbrengen.
En …….. dit is nog maar het begin!
Ik ben groot fan van stansen dus hier ben ik heel blij mee.
Stempels:
Imagine - Happy - Wish
Inkt:
Distress Oxide Ink:
Vintage foto - Iced Spruce - Tatterd Rose
Archival
Watering Can

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.