ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 12 oktober 2019

Totally Nuts by Famke

Daar is die dan 1 van de 3 nieuwe embossingfolder van Coosa.
Hij heeft de naam Totally nuts gekregen.
Dit heb ik ermee gemaakt.
 Ik heb gewerkt met Coosa's Gilding wax die heb ik diagonaal in banen aangebracht.
Daarna heb ik wat rondjes gestanst van mijn papier en die her en der als lijn opgeplakt
Hier en daar wat zwarte parels aangebracht.
Wat takjes gestansd en die ook met Gilding wax bewerkt.


COOSA Crafts Embossing Folder - Mooi voor Mannen - Totally Nuts - by Famke

 Afbeeldingsresultaat voor tim holtz dragon fly
Sizzix Thinlits Dies By Tim Holtz - Wildflower Stems #2 (664164)
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwe embossingfolder! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Mooie combinatie van kleuren gilding wax.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer een prachtig geheel van gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit mooi Anneke. Mooie combinatie van kleurtjes wax en door de gestanste rondjes komt het geëmboste nog beter uit. Die libelle is een plaatje en maakt het helemaal àf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.