ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 21 oktober 2019

Dobbelstenen

Een nieuwe embossingfolder.
Wat ga ik hier mee doen?
Ik had geen idee, dus het bleef een tijdje liggen.
Totdat ik op dit idee kwam.
Een boekje om de stand bij te houden voor een spelletje met dobbelstenen
en een doosje voor de dobbelstenen.

Voor de achtergrond heb ik een stuk papier bewerkt met Distress Oxide.
Toen ik daar tevreden mee was heb ik het tussen de embossingfolder gelegd
en door mijn Bigshot gedraaied.
Op maat gesneden voor mijn boekje en de randjes met Vintage foto
en een sponsje bewerkt.
Hier en daar nog wat op bij gewerkt met hetzelfde sponsje.
Voor mijn doosje nog een stuk papier op de zelfde manier bewerkt.
Alles 0,5cm kleiner gesneden zodat er een  randje van mijn kraftpapier
zichtbaar blijft.
Ik heb een paar e-mailtjes gekregen met de vraag voor het patroon van dit doosje.
Die heeft mijn man gemaakt en je vind hem hieronder.
Alleen heb je allerlei maten dobbelstenen.
Het kan best zijn dat die niet in dit doosje passen.

Het patroon is van mij je mag het doosje maken maar
niet het patroon verkopen.


Welkom Ramona leuk dat jij mijn creatief dagboek
wilt volgen.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.