ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 3 oktober 2019

Coosa live 2 deel 1

Gisteren ben ik bij Coosa live gegaan.
Jullie weten dat ik gek ben op labels.
Toen ik dit bosje met labeltjes zag was ik gelijk om.
Die zijn mee gegaan naar huis.
Er zitten 16 labeltjes in e het bosje.
Ik heb alle labeltjes gebruikt.
In de live uitzending heb ik beloofd dat ik 6 dagen lang
een blogpost zou maken met alles wat ik live heb
laten zien.
Dit is de eerste dag.
En met dit boekje ben ik begonnen.


Achterkant

In de live uitzending kun je zien hoe ik dit heb gemaakt.
De link vind je onder dit bericht.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Te beginnen deze schattige tags van Tando.


Paperdolls van Tim Holtz

Distress Oxide Ink:
Archival Ink
Shadow Grey
De metalen embelishments had ik nog liggen.

https://www.coosacreatief.nl/c-5005833/anneke-s-mini-labels-02-10-19/

Ik wil Martine en Ramona welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Ik vond het heel schatig en leuk. Ik volg nu uw blog. Voorlopig heb ik nog veel liggen, maar ik denk dat ik toch ook nog voor de schattige labeltje ga en het koffertje. Nog veel succes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a really magical tag book, Anneke - I love it. Beautiful colours and layers in the backgrounds and the Paper Dolls look right at home. Congratulations on your live broadcast - I'm going to check it out, and I look forward to seeing the other projects here too.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gemaakt 👍
    En heb gelijk een vraagje is het patroontje voor bijde doosjes het zelfde want ik zie maar 1 patroontje.
    Groetjes Thea Alles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De uitzending heb ik gezien Anneke!!
    Wat ziet het er super mooi uit!
    Fijn dat je man de doosjes tekende.
    Daar zal je wel heel blij mee zijn!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.