ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 oktober 2019

Coosa Live 2 deel 6

Dit is het laatste project wat ik heb gemaakt en laten zien in mijn live uitzending.
Ik had nog 1 klein labeltje over.
Sleutelhanger had ik al gemaakt.
Voor een kaartje aan een bos bloemen vond ik hem wat te dik.
Ik wilde toch echt mijn uitdaging volbrengen.
En dit is het geworden.
Ik heb mijn papier gekleurd met Distress Oxide.
Toen alleen in het blauw en een stencil meer kleur aangebracht.
De label beplakt met dit papier.
Het labeltje voorzien van een stukje papier wat ik over had.
Het kleine labeltje op geplakt.
Stick it achter op een zwart stuk 300 gr. papier geplakt.
Daar mijn bloemen uit gestanst.
 Die bewerkt met de Vintage gold wax van Coosa.
Dit heb ik met een vinger gedaan.
Het laagje eraf gehaald en de bloemen van onder naar boven opgeplakt.
Dit heb ik over het labeltje door laten lopen.
Dat gaf een heel leuk effect.
Ik heb twee stukken papier aan elkaar geplakt.
Die gerild iets smaller dan mijn tag.
Daarna gevouwen als een harmonica.
Dat plat neer gelegd en met een liniaal en snijmest de twee hoekjes af gesneden.
Ik heb eerst de tekst gestempeld en daarom heen de bloemen gestempeld.
Dit heb ik in groepjes gedaan..
Dat vond ik mooier dan het helemaal vol te stempelen.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:


Labels no.1
Labels no. 8

Stencile Carabella

Distress Oxide Ink:
Frayeds Burlap - Stormy Sky 
Versafine:
Onyx Black


Live 2-10-2019

Ik heb met heel veel plezier aan deze uitdaging gewerkt.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.