ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 13 oktober 2019

Create

Ook hier ben ik aan de gang gegaan met de ckicken wire.
Ik vind hem geweldig!
Vooral om dat hij niet heel is er zitten her en der gaten in.
Ik kan hem knippen en her en der oplakken.

Ik ben begonnen om mijn achtergrond met Distress Oxide te bewerken.
Daarna met Archival Potting soil de achtergrond stempel "Create" van Coosa
gestempeld. Rechts bovenin heb ik hem met Versamark gezet.
Daarna heb ik met embossingpowder van Seth Apter gewerkt.

Een stuk water color paper bewerkt met bruin tinten Distress Oxides.
Toen de stans chicken wire eruit gestanst en opgeplakt.

Een stans van Tim Holtz "Vintage Cabinet Card" gebruikt om de achtergrond
te maken waar de paper dolls voor moest komen te staan.
De zijkanten met zwarte verf en een sponsjes bewerkt.
De achtergrond stempel van Coosa "Magic" gebruikt om her en der
wat sempels te zetten.
Een filigraan cirkel met glossy accents vast geplakt.
De paper dolls van Tim Holtz ervoor gezet en mijn kaart was klaar.

Bedankt voor je bezoekje ik hoop dat ik jouw heb kunnen inspireren.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Hey Anneke, wat vind ik uw blog fijn, heel leuk om langs te komen en uw uitleg te kunnen lezen.
    Dank u wel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.