ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 4 oktober 2019

Coosa live 2 deel 2

Vandaag laat ik het koffertje zien zoals beloofd.

 Voor het hangertje heb ik een ketting gesloopt die ik niet meer draag.
Dus nooit zoiets weggooien!
Voorkant
Achterkant
 De embellishments had ik nog liggen en weet niet waar ik die heb gekocht.

 Dit is mijn eigen patroon.
Het is voor persoonlijk gebruikt maar niet
voor de verkoop.

Dit heb ik gebruikt om het koffertje te maken:
Distress Oxide Vintage foto
Distress Ink Iced Spruce
Archival Ink Jet black
Clear embossingpowder
Zwarte Coosa Gesso
Stempels Lynn Perrella Colection PaperArtsy
LPC032
LPC033
LPC034
LPC035
LPC036

Coosa Live 2-10-2019
Voor het zien van de techniek verwijs ik jullie naar Monique op Coosa..
Zij  heeft een live uitzending  gemaakt om de techniek te laten zien.
Live Monique

Veel plezier met het maken van dit koffertje.
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes
Anneke

4 opmerkingen:

  1. What a lovely lady you are and what inspiration! You are very talented thank you for sharing xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een pracht koffertje met labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super koffertje. Ga ik zeker een keer maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo schattig, dat ga ik proberen, echt een liefkoffertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.