ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 17 oktober 2019

Spagletti by Margreet


De tweede nieuwe embossingfolder.
Deze heeft de naam "Spagletti".
Het heeft ook wel wat weg van spaghetti.
Dit heb ik ermee gemaakt.
 Ik heb een stuk zwart cardstok van 300 gram in mijn embossingmal gelegd.
Die door mijn Big Shot gehaald.
Ik heb ervoor gekozen om niet mijn hele kaart met zilver Gilding wax te bewerken.
Daarvoor heb ik boven en de onderkant van mijn kaart afgeplakt 
en er toen Gildingwax aangebracht.

De ovaaltjes gestansd en met Gilding wax bewerkt.
Nog twee ovaaltjes gestanst.
Tussen deze twee lagen heb ik een magneetje geplakt.
De twee silhouetten uit zilver cardstok gestansd en opgeplakt.
Toen ben ik verder gegaan met mijn kaart. 
Voordat ik mijn bewerkte kaart op mijn dubbelgevouwen 
kaart het geplakt daar ook twee magneetjes aangebracht.
Nog een keer twee zwarte ovaaltjes geplakt.
Daar de twee cijfers opgeplakt en verbonden met een koordje.
Ze zijn samen 25 jaar getrouwd dat is een verbintenis.
Twee hartjes aan de onderkant van mijn koordjes geplakt.
Nu konden de twee ovaaltje weer op de kaart gelegd worden.

COOSA Crafts Embossing Folder - Spagletti - by Margreet

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart Anneke. De wax komt mooi over op het zwarte cardstock.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.