ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 26 oktober 2019

X-mas Owlies

Ze zijn zo schattig deze twee Owlies.


Ik heb een wit stuk watercolor paper bespoten met de 
Distress Resist Spray.
Deze raakt heel gauw verstopt. 
Wat ik ook doe hij wil niet sprayen.
Dus giet ik een klein beetje in een mini mister en spray daarmee mijn papier.
Daarna giet ik gelijk wat ik teveel in mijn mister heb gedaan terug in het flesje.
En leg mijn mini mister in een bak met warm water 
en 
spray net zo lang totdat er puur water uit de mister komt.
Dan laat ik het open drogen zodat hij weer klaar is voor de volgende keer.
Ik vind het effect zo leuk.
Door de mini mister is mijn spray nog fijner dan het 
was gespoten met de gewone mister.

Toen de spray droog was heb ik mijn achtergrond bewerkt met Distress Oxide.
Daarna met zwarte colorbox inkt de uilen en tekst gestempeld.
Het bestrooid met clear embossingpoeder en verhit met mijn heattool.
Om het gleufje te maken heb ik een stans van Crealies gebruikt.
Dat is de X-tra no.21.
De ruimte boven en onder in stukjes verdeeld en daar eyelets in gedaan.
Daar het ik creme kleurig koord door geregen.
Twee rondjes gestanst en het kleine mutsje van de X-Mas Wishes gestempeld.
Die rondjes aan de uiteinde van mijn koordjes geplakt.

Op de rand van de mutsjes heb ik met een sate prikker wat 
Lava Paste aangebracht.
Verhit met mijn embossingtool.
Dit geeft zo'n leuk effect.
Als laatste heb ik glossy accents op de mutsjes en snaveltjes gedaan.

COOSA Crafts Clear Stamp #17 - Xmas owlies  COOSA Crafts Clear Stamp #17 - Xmas wishes
X-mas Owlies                                                          Xmas Wishes
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke

3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.