ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 4 maart 2020

Doe meer met nr.1Just Lou pocket

Wat is het toch een mooie lijn Just Lou.
Zelden gebeurd het dat ik alles mooi vind van een lijn die uit komt.
Dat heb ik hier nu wel mee.
Ik vind echt alles leuk en kan mij heerlijk gaan uitleven.
Aller eerst wil ik de mensen van Studio Light bedanken voor al de mooie producten die ik heb
gekregen om mee te gaan werken.
Dit is mijn eerste.
Ik heb om deze pocket te maken deze stans gebruikt.
Just Loo no.4
Ik heb een extra rill lijn aangebracht omdat ik wist dat ik er verschillende dingen in mijn pocket wilde stoppen.
De doorgetrokken lijnen zijn de rillijnen die de stans erin maakt.
De onderbroken lijn is de rillijn die ik erin heb gemaakt. Nu is de bovenste rillijn niet nodig maar die heb ik aan beide kanten met het designpapier bewerkt dus die zie je niet meer.
Om de zijkanten mooi te laten sluiten heb ik twee strookjes van 2,5 x 5,5 gesneden.
Die heb ik op 1 cm gerild en toen om gedraaid en weer op 1 cm gerild.
Na het vouwen kon ik ze aan de zijkanten in mijn pocket plakken.
De pocket beplakt met designpapier en de figuurstans gestanst en opgeplakt.
Daarna het chipwood woord op geplakt na dat ik hem iets kleiner had gesneden.
Dit zijn de drie kaartjes die ik heb gemaakt voor in mijn pocket.
Ik heb daarvoor StencilSL255 gebruikt.
Daar heb ik zelf wat anders meegedaan dan de bedoeling is.
Dat laat ik hier zien.
Het linker deel is de enkele pocket. 
Het middelste is de dubbele pocket en het rechter enkel een kaartje.

Aller eerst ben ik heel zuinig op mijn Stansmallen.
Ik heb ervoor gezorgd dat mijn bovenste snijplaat tot en met mijn papier op mijn stansmachien
kwam te liggen en het toen door mijn BigShot gedraaied.

  
 Op deze manier heb ik een zijkant gecreĆ«erd om er een pocket van te maken.
De lange strook heb ik weggeknipt.
Dit kan natuurlijk ook met twee of drie pockets gedaan worden.
                  

Zo heb ik de enkele pocket gemaakt. Alle stansen zitten bij deze set.
De paaltjes komen uit de Stansblock Exploration no.1 

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Studio Light Stansblok A6 - Just Lou Exploration - Nr. 01 
                                                      stansblok-a6-just-lou-exploration-nr-01
Studio Light - Ticketmal Panel/Pocket - STENCILSL255
Studio Light - Just Lou Exploration - Cutting Stencil STENCILJL04
Studio Light - Just Lou Exploration - Cutting Stencil STENCILJL01
Studio Light - Just Lou Exploration - Chipboard Elements CBJL02

Achtergrond papier Just Loo exploration no.01

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Groetjes en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.