ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 6 maart 2020

Doe meer met nr.2 Just Lou pocket 2

Mijn tweede inspiratie met de producten van Studio Light.
Dit keer heb ik weer gewerkt met 
STENCILJL04 samen met de envelop ( STENCILSL257). 
Dit heb ik ermee gemaakt.

Voorkant
                                                                             Achterkant

Zo ben ik begonnen.
Ik heb een rechthoek gestanst met de grootste stans die bij de envelop zit.
Daar heb ik het midden aangegeven.
           Ik heb het in mijn stans gelegd en vast geplakt.
Toen het door mijn Bigshot gedraaid en op mijn envelop geplakt.
  
Uit zwart papier heb ik met STENCILJL04 gestanst.
Voorkant.
Met de stansen die daar bij horen heb ik ze gedoctoreerd.
Daarbij heb ik ook de STENCILJL01 gebruikt.
Andere kant.
De envelop heb ik gedecoreerd. 
Daar heb ik een pocket van gemaakt door 3 zijdes met lijm 
in te smeren.
daarna heb ik hem op mijn pocket geplakt.


Het onderste gedeelte word nu naar de ander kant gevouwen.
Zo heb ik nu aan de achterkant ook een pocket.
Achter de envelop is nu dus ruimte. 
Daar heb ik een kaart voor gemaakt die erin past.
Zo ziet hij eruit.
 
Aan de achterkant heb ik een mapje gemaakt.
Dit heb ik met de STENCILJL04


Zo zit het in het vakje.


                                       Dit heb ik gebruikt.                                               

Studio Light Embossing Die Cut Stencil - Just Lou Exploration - Nr. 04
Studio Light Embossing Die Cut Stencil - Just Lou Exploration - Nr. 01
Studio Light - Ticketmal Envelop - STENCILSL257

Studio Light Basis Achtergrondpapier- - A4 vel - Just Lou Exploration - Nr. 04
Studio Light Basis Achtergrondpapier- - A4 vel - Just Lou Exploration - Nr. 02
De cijfers staan achterop dit vel papier.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om zelf aan de gang te gaan.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.