ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 31 maart 2020

Doe meer met nr.5 Envelop pocket

Hebben jullie dat nu ook?
Dat je een papiertje zo mooi vind en het daardoor moeilijk 
vind om het te gaan gebruiken.
Dat heb ik bij dit papier.
                     Ik vind dit wel zo mooi!

 Voor de sluiting heb ik weer 4 rondjes geponst.
Daar twee van gemaakt door er 2 op elkaar te plakken.
Daarna heb ik de plaats bepaald waar ik het wilde hebben.
Een gaatje gemaakt door het rondje en mijn werk heen. 
Vast gezet met een splitpen.
Een stuk koord aan de bovenste geknoopt en het staartje afgeknipt.
 Nu ben ik verder gegaan met mijn binnenkant.


Ik ben begonnen om de twee zijflapjes af te knippen.
Daarna heb ik een stuk dun donkerbruin papier gesneden en als voering
op mijn kaart geplakt.
Dit hoeft niet zo groot te zijn als het vlak omdat er weer wat op komt te zitten.
Ik heb een stuk cardstok geknipt en in mijn mal gelegd
Dit door mijn BigShot gehaald.
Dat heb ik ook met mijn designpapier gedaan.
Daar heb ik langs de twee zijkanten en aan de onderkant iets afgesneden.
Dat toen op mijn cardstock geplakt.
Dat heb ik toen in mijn kaart geplakt om er twee vakjes van te maken.
De lijm komt aan de twee zijkanten en aan de onderkant te zitten.
 Daarna heb ik wat plaatjes uit het die cute boekje gehaald en opgeplakt.
Er zitten twee rechthoeken bij deze stans. Ik heb de kleinste gebruikt voor mijn cardstock.
Het Designpapier heb ik wat kleiner gesneden en opgeplakt.

Let op! Ik ben zuinig op mijn stansen.
Dat houd in dat ik mijn bovenste snijplaat op de rand van mijn papier leg.
Dan draai ik hem door mijn BigShot.


 Snij je papier ruim uit. Dus niet zoals je hierboven ziet.
Ook al heb je de twee zijklepjes niet nodig dan toch moet het papier groot 
genoeg zijn. Zie foto hieronder.
Na dat hij door de BigShot is gegaan knip ik de twee zijn stukjes af.
Dit is echt belangrijk!
Dit heb ik gebruikt:
StencileSL257. 
Is op dit moment uitverkocht. 
Het is een enorm succes deze mal.
Studio Light Basis Achtergrondpapier- - A4 vel - Just Lou Exploration - Nr. 01
 Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn kreatief dagboek willen volgen.

Bedankt voor je bezoek en tot morgen.
Groetjes, Anneke



2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.