ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 20 maart 2020

Kaart met stempel en stans van Hero Art

Toen ik deze set zag werd ik gelijk heel blij.
Ik hou ervan om in mijn werk verborgen plekjes te  maken.
Dus moest ik het kopen en dit heb ik ermee gedaan.

 Het is een grote stempel waar ook een stans bij hoort.
Daarnaast is er nog een set met hele kleine clear stempels.
Zo piep klein en zo lief!
Ik heb 1 foutje gemaakt en dat klepje heb ik gewoon dicht geplakt.
Je kunt ervoor kiezen om de lege vakjes dicht te plakken.
Dat heb ik niet gedaan.
Je hoeft niet onder elk klepje een tekst te stempelen.

Zo ben ik begonnen.
Ik heb eerst mijn papier met Distress Oxide bewerkt.
Daarna de stempel gezet met zwarte inkt en embossingpoeder.

Daarna heb ik de stans op mijn werk vast gezet.
 Toen ik de stans door mijn BigShot had gedraaid zag het er zo uit.
Ik heb een stuk gebroken  wit papier achter op mijn werk geplakt
 en achter verschillende kaartje/deurtjes een lief klein stempeltje gezet.
Ik ben zo blij met deze kleine tekstjes die kan ik ook op hele kleine labeltjes stempelen.
Die ga ik nog vaak gebruiken.
 Hero Arts Greetings Clear Stamp 3"X4" - Mini Messages

Mijn kaart gemat en toen was hij klaar.
 Ik heb er nog wat mee gedaan.
Ik heb mijn doosje op een potje Gilding sing wax gezet.
De kenners weten hoe groot hij is!


Ik heb de stempels gezet en los geknipt.
Daarna op weer op een stuk papier wat ik nog over had geplakt
en weer uit geknipt. 
Daarna heb ik aan de achterkant van ieder kaartje 
weer zo'n lief klein stempeltje gezet.

Daarna ze allemaal in mijn doosje gedaan.
Ik ga kijken wie dit cadeautje gaar krijgen.
Ik heb 3 verjaardagen in april.
Het is ook leuk om er geld bij in te doen.
 Hier zijn de produchten die ik heb gebruik:

Hero Arts Background Cling Stamp 4.5"X5.75" - Mail Jumbo   
Background-cling-stamp-4-5-x5-75-mail


Hero Arts Fancy Dies - Peek-A-Boo Doors
Fancy-dies-peek-a-boo-doors
Deze is op dit moment niet op voorraad.

Hero Arts Greetings Clear Stamp 3"X4" - Mini Messages

Mini-messages
 Er staat nog een ander setje in de webwinkel die ook heel erg leuk is.
Ik had voor deze gekozen.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke set! En wat heb je er prachtige creaties mee gemaakt. Top!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee! Ik wil het heel graag ook gaan maken en ik ben nu op zoek naar de Hero arts mini messages plus de snijmal en grote stempel. In welke webwinkel kan ik die vinden?
    Groetjes, Indigo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel. Je mag die van mij overnemen als jij dat wil. De winkel waar ik het heb gekocht bestaat niet meer. Mocht je het willen stuur dan even een mailtje. annekescardart@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.