ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 15 maart 2020

Nieuwe stempels van Coosa - Ripped Jeans.

Mijn tweede inspiratie met de nieuwe stempels van Coosa.
Ripped Jeans.
Alleen daar is niets meer van te zien 
zoals ik deze stempel
heb gebruikt.
De stempel ziet eer zo uit!

COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Ripped Jeans A6
Een geweldige stempel.
Ik wist niet wat ik zag toen deze stempel bij mij in de brievenbus viel!
Wie komt hierop, juist Margreet!

Om dit effect te krijgen heb ik met Archival inkt Potting Soil gestempeld.
Ik heb alleen de randen van de stempel met deze inkt beinkt. 
De verdere kaart heb ik met Distress Oxide en een spons bewerkt.
Zo is het net of de kinderen voor een opening staan.
Ik heb ook de tekst "Vintage" uit de nieuwe stempel set gehaald.

Die vind je hier;
COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Large notes A6

De kinderen is een stempels van Crafty Individuals.
"Life is Beautiful"
Ik heb wat meer kleur gegeven met Derwent Inktens potloden.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.