ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 29 maart 2020

Doe meer met nr.4 STENCILMA04 van Studio Light

Hier is mijn mapje gemaakt met de STENCILJMA04.
Ik heb er iets anders mee gedaan dan waar hij voor is bedoeld.
Het is klein 6,5 x 9,5 inclusief de rand aan de bovenkant.

Voorkant.
Achterkant
Binnenkant links.
Binnenkant rechts.
 
Vakje waar het kaartje in zit.
Los kaartje.
De randjes van het scrappapier heb ik bruin gemaakt.
Dat heb ik met een sponsje en Distress ink Walnut stain gedaan.
Dat geeft een vintage look. 

Het scrapappier heb ik met de stans gedaan die bij het setje zit.
Voor de binnenkant heb ik ze heel gelaten. 
Dat kun je bovenaan op het plaatje goed zien.

Voor de buitenkant van het mapje heb ik ze door de helft gesneden.
Maar dat was niet genoeg.
Er moest nog wat meer af en dat moet aan de midden vouwlijn gedaan worden.
Op de foto hierboven zie je dat de klok wat weg is gesneden.
De randjes van het scrappapier moeten wel goed aansluiten op het mapje.

Let op! Er zit een boven en onderkant aan de stans.
Dat je zorgt dat het patroontje niet op zijn kop komt te staan.

Mijn aller eerste video!!!!
Ik ben langer bezig geweest met de video dan met mijn mapje maken!
Ik kon het niet goed op de foto krijgen wat ik nu precies had gedaan.
Onder het motto beter iets dan niets heb ik het toch maar gepost.


Vouw de midden vouw die in de stans al gerild is.
Vouw hem dan in de lengte. 
Knip tot halverwege in.

Je kunt hem nu draaien. Plak het midden stuk langs de bovenrand om een vakje te krijgen.
Het is nu een mapje geworden met een vakje.
Dit heb ik gebruikt:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

8 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.