ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 8 maart 2020

Doe meer met nr.3 Cadeau kaart Studio Light

Deze kaart om geld cadeau te geven kan altijd.
Voor een verjaardag je begint dan tenslotte aan een nieuw levensjaar.
Als je kind de deur uit gaat begint hij of zij aan een nieuwe reis.
Als iemand een sabbatical neemt.
Als een paar gaat trouwen je begint dan samen aan een nieuw leven samen.
Of als iemand op reis gaat.

Dan wil ik eerst alle nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

 Ik heb hiervoor de stans om bladzijdes te maken voor in het boekje.
De STENCILSL256

 De kaft gestanst van de signature.
Daarna van designpapier een bladzijde dit ik erin heb geplakt.
 Van kraft een stuk gestanst wat het vakje moet worden aan de binnenkant.
Er zit geen opening in de grote stans. 
Ik heb een gaatjes pons gebruikt om die in mijn kraftpapier te maken. 
Daarna de kleiner stans gebruikt voor mijn designpapier.
 Ik heb lijm aangebracht aan de twee zijkanten en aan de onderkant.
Daarna heb ik het in mijn kaart geplakt.

Het vakje voor heb ik met een rest stuk cardstock gemaakt.
Ik vond het half rondje zo leuk wat in het papier achter bleef.


Voorin heb ik een kaartje gemaakt waar ik een 
boodschap op kan  zetten.



Met een paperclip blijft mijn kaart dicht zitten.
Er zit tenslotte geld in wat er niet uit moet vallen.

Voor hem en nu voor haar!



Dit heb ik gebruikt om deze cadeau kaart te maken.
Dit is de stans die ik voor deze twee kaarten heb gebruikt.

Studio Light - Ticketmal Boekomslag - STENCILSL256STENCILSL256
Voor de man
heb ik dit papier gebruikt.
BASISJL03
Voor de dame deze twee vellen scrappapier.
SCRAPJBS05 en SCRAPUS09
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.