ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 16 maart 2020

Nieuwe stempels Coosa nr. 3

Dit keer heb ik met de stempel Bricklove een label gemaakt.
Volgens Margreet zie je niet dat ik de Bricklove heb gebruikt.
Het is een prachtige stempel om een achtergrond te maken.
Ik heb hem een paar keer gestempeld om mijn hele label vol te krijgen.
Ik laat graag zien dat je de stempels ook anders kan gebruiken.
Dat heb ik gisteren ook gedaan.
Die post vind je HIER.


.Met Versamark heb ik der stempel gezet.
Met Rocky Road embossingpoeder van Seth Apter op mijn
stempelafdruk gedaan.
Met de heatgun verhit.
Ik ben inmiddels aan mijn tweede potje bezig. 
Ik ben weg van deze embossingpoeder.

Met zwart papier de bloemen met de thinlits van Tim Holtz gestanst.
Die heb ik ook bewerkt met  Versamark en de baked texture van Seth Apter.
Ik heb de kleuren Ancient Amber, Patina Oxide en Taos Sunset gebruikt.
De tekst New Home heb ik met koper embossingpoeder gemaakt.
Het kwastje met kralen heb ik zelf gemaakt.
Dat maakt mijn tag af.

Dit heb ik gebruikt:
 COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Bricklove A6  COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Large notes A6
Bricklove                      Large-notes
Hier zijn de embossingpoeders.
De Patina Oxide is helaas op.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.