ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 27 maart 2020

Mapje Distress Glaze

Ik had wat potjes Distress Glaze gekocht van Ranger.
Ik wilde eerst kijken of het iets voor mij was.
Nou dat is het hoor!!!
Wat een gaaf spul zeg ik heb ze nu allemaal gekocht!
Dit heb ik ermee gedaan.
Een mapje met blaadjes papier erin voor een man.
Als je geld cadeau wil geven kun je er nog een vakje in maken.
Omdat het transparant is zie je het scrapapier er doorheen.
Dat kun je goed aan de witte lijnen zien.

Links op deze foto laat ik zien hoe het papier eruit ziet.
Het scrappapier heb ik eerst op een stukje kraftpapier geplakt.
Het papier is dun en bestaat uit 2 lagen.
Toen ik het door mijn BigShot draaiende ging het wat scheuren en kreeg ik witte stukjes te zien.
Dat vond ik niet mooi! 

De middelste is met een stempelkussentje gedaan. Ik heb mijn embossingfolder her en der beinkt  met mijn stempelkussen. Daarna door mijn BigShot gedraaid. 
Het papier er uitgenomen en er embossingpoeder overheen gestrooid.
Verhit met mijn heatgun.
Door het kussentje kreeg ik vierkantjes op mijn werk.
Dat geeft meer vlakken als je daar embossingpoeder over heen doet.
Het laatste stuk papier heb ik met een dabber gedaan.
Hier heb ik hetzelfde gedaan alleen dan met mijn dabber. 
Maar om het verschil te laten zien heb ik hem op de achterkant gebruikt.
Het is maar net wat je mooiere vind.
Mijn voorkeur gaat uit naar de dabber.

De binnenkant heb ik ook met de embossingfolder gewerkt
Op de vouwen heb ik wassi tape geplakt.
Ik had een leuk rolletje met auto's erop.
Dat paste weer bij de stempel die ik heb gebruikt.

De gene die een make & Take bij mij hebben gedaan op de laatste opendag
weten dat ik met haar elastiekjes werk.
Dat heb ik hier ook weer gebruikt.
Als het boekje vol is kun je er weer nieuw papier indoen.


Dit heb ik gebruikt.

           COOSA Crafts Embossing Folder - Keys           COOSA Crafts clear stamp #06 - Mooi voor Mannen - Envelope A6
embossing-folder-keys                Mannen-envelope
Studio Light Basis Achtergrondpapier- - A4 vel - Just Lou Exploration - Nr. 01
Stans envelop Studio Light STENCIL257

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke





3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.