ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 14 maart 2020

Niewe stempels van Coosa Rose Patch

Wat jammer dat de Art Specially niet door kon gaan.
Het is een grote strop voor de organisatie en voor de standhouder.
Dus ook voor Coosa waar ik in het Designteam zit.
Maar we moeten door dus hier is mijn eerste inspiratie van 1 van de nieuwe stempels.
Ik ben begonnen om onder en boven op de plek waar ik wilde werken stukken Post it
te plakken..
Daarna ben ik met 3 kleuren Distress Oxide en een sponsje mijn papier 
te gaan kleuren.
Dit heb ik met de kleuren Stormy Sky - Crushed Olive en Shaded Lilac gedaan.
Toen ik tevreden was het ik de twee strookjes papier eraf gehaald..
De stempels van de roosjes met zwarte color Box inkt  en
clear embossing poeder op mijn werk gezet.
De steeltjes heb ik met een stempel van Tim Holtz gedaan. 
Dat is de Stitches CMS365.
Als laatste het woordje Friends gestempeld. Ook een nieuwe stempel van Coosa.

 Binnenin heb ik de twee kleine stempelt van de roosjes gestempeld
en die ook steeltjes gegeven.
Daar heb ik een andere tekst stempel voor gebruikt van dezelfde set.
Hier zijn de links van de nieuwe stempels.

COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Rose patch A6  COOSA Crafts Clear Stamps #20 - Love my jeans - Large notes A6
     Rose-Patch                    Love my jeans notes 

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.