ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 28 oktober 2021

Envelop met een grote label van Studio Light

Wat heerlijk dat er nu ook een stans is van een gewone lange envelop.

Ik heb de label en envelop filmend gemaakt.

Onderaan dit bericht staat de link.











HIER is de link naar mijn video op YouTube.

Dit heb ik gebruikt:

Stans: SL-GR-CD89  SL-ES-CD103

Scrappapier: Sl-PES-SCRAP 28-29-30

Stempel: ABM-ES-STAMP79 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke



2 opmerkingen:

  1. Ik kon niet slapen dus heb heerlijk naar je filmpje gekeken.
    Super mooie envelop en label heb je gemaakt met deze prachtige stans. Er is weer zoveel te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Els voor jouw mooie woorden. Niet kunnen slapen is minder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.