ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 13 oktober 2021

Grote label en een label mapje.

Ik ben zo blij met de nieuwe label stansen. 

Ook heel leuk dat ik 3 van de 4 namen heb mogen bedenken. 

Jullie gaan hier veel van zien!

.

Dit is de label die in de catalogus staat Dat leg ik ook uit in het filmpje.




Voorkant.
Achterkant.




Het rode mapje laat ik zien en ik heb hem in het groen gemaakt, dat kun je zien op mijn YouTube kanaal. Die vind je onderaan dit bericht.
De twee labels bovenaan heb ik voor de catalogus gemaakt:

                                                                             De link naar het filmpje vind je HIER .


Hier zijn de maten:

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Alles is van Studio Light.
De grote label:
SL-ES-CD103 SL-ES-CD83
Papier:SL-ES-DCB13
Stempel:
SL-ES-STAMP86

Label mapjes:
Stans: Sl-ES-CD103
Scrappapier: SL-SJ-SCRAP46 en 50.
Paper Pads: SL-SJ-PP10 en 11
Die cut boekje: SL-SJ-DCB08

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze Anneke en tegenwoordig heb je heel mooi papier om mee te werken.
    Heel wat anders dan vroeger toen we alleen gewoon kaartpapier en knipvellen hadden.
    Gezellige avond, groetjes Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Ik ging voor inpakpapier naar Engeland. Toen ik begon had je nog geen 3D plaatjes. Nu kun je kiezen 3D doe ik niet meer.

      Verwijderen
  2. Ze zijn weer schitterend Anneke!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie label en het prachtige labelmapje is ook zo leuk met dit super mooie designpapier. Het lint past er heel goed bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Maria voor jouw compliment. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  5. Druk weekendje gehad met mijn vrijwilligerswerk, dus ben jou blog en op you tube één en ander aan het inhalen. Prachtige creatie. Ik ga die blokken ook aanschaffen, heb nu spijt dat ik ze niet gekocht heb op de beurs, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Wat leuk dat jij de blokken ook gaat kopen ze zijn het waard. Het is zo fijn om als promo lid aan kunnen geven waar wij mee willen werken. Zo kies ik steeds de producten die mij aanspreken, waar ik gelijk inspiratie van krijg. Ben ik nog niet klaar met mijn ideeën dan vraag ik om nog een block en dat kan ook. Dat hebt ik met 1 van de bloks ook gedaan omdat hij zo gaaf is.

      Verwijderen
  6. Heel veel respect, ik vind het ongelooflijk hoeveel ideetjes jij wel in je hoofd hebt, wel fijn dat je als promo lid kan aangeven waarmee je wil werken en wij kunnen ervan leren en meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.